3جام(سجام)

3جام(سجام)

(Sejam)3jam
3جام(سجام)

3جام(سجام)

(Sejam)3jam

دانلود نمونه تفسیر آزمون گودیناف - نمونه انجام شده آزمون گودیناف


نمونه تفسیر آزمون گودیناف - نمونه انجام شده آزمون گودیناف

نمونه تفسیر آزمون گودیناف دانلود آزمون گودیناف پاسخنامه آزمون گودیناف خرید تست گودیناف

دانلود نمونه تفسیر آزمون گودیناف - نمونه انجام شده آزمون گودیناف

آزمون آدمک گودیناف pdf
نمونه نقاشی گودیناف
تفسیر آزمون آدمک گودیناف
مقاله آزمون آدمک گودیناف
دانلود رایگان آزمون گودیناف
نمونه اجرا شده تست گودیناف
نمونه انجام شده گودیناف
نمونه اجرا شده آزمون گودیناف
نمونه تست انجام شده گودیناف
نمونه انجام شده آزمون گودیناف
نمونه ازمون ادمک گودیناف
نمونه آزمون گودیناف
نمونه تفسیر آزمون گودیناف
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2347 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

نمونه انجام شده آزمون گودیناف

 

شامل: نمونه اجرا شده آزمون گودیناف + فرم خام + فایل توضیحات آزمون

تعداد صفحات: 6 + 7

نوع فایل: PDF (نمونه اجرا شده و فرم خام) + WORD (توضیحات آزمون)

 

 

قسمتی از متن:

روش محاسبه:

۱- نمرات داده شده را باهم جمع کنید . ( مجموع از ۵۱ بیشتر تجاوز نمی کند)

۲- با استفاده از جدول مخصوص ( جدول شماره ۱) نمره خام ، تبدیل به سن عقلی می شود . از رابطه زیر بهره هوشی کودک به دست می آید.

۳- اگر نمره خام آزمونی بر فرض مثال ۴۰ باشد در جدول تبدیل نمرات ، ( جدول شماره ۱ ) نمره خام را پیدا کرده و سن عقلی کودک را که ۱۳ می باشد، استخراج می کنیم. ( این نمره سن عقلی کودک است) سپس ۱۳ ( که سن عقلی کودک است) را در عدد ۱۲ ( ماه) ضرب می کنیم. ( هر سال ۱۲ ماه دارد)

 

سپس سن تقویمی آزمونی را محاسبه می کنیم . اگر آزمودنی به عنوان مثال ۱۰ سال و ۳ ماه داشته باشد ۱۰ را ضربدر ۱۲( هر سال ۱۲ ماه دارد) بعلاوه ۳ ( ماه) می کنیم نمره بدست آمده سن تقویمی کودک می باشد. حاصلضرب صورت و مخرج را بر هم تقسیم کرده وضربدر ۱۰۰ کرده و بهره هوشی آزمودنی بدست می آید. بدین صورت:

دانلود نمونه تفسیر آزمون گودیناف - نمونه انجام شده آزمون گودیناف

دانلود نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر


نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

دانلود نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر
جامعه شناسی در دوران معاصر
نظریه جامعه شناسی
نظریه جامعه شناسی معاصر
جامعه شناسی دوران معاصر
جامعه شناسی
جامعه شناسی دوران معاصر
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 20483 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1021

کتاب نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

دانلود نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

دانلود نمونه انجام شده ازمون ترسیم خانواده (نمونه اول)


دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 992 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

نمونه تفسیر آزمون ترسیم خانواده

تعداد صفحات: 6

نوع فایل: WORD

 

+ فایل هدیه:

نمونه دوم تفسیر آزمون ترسیم خانواده (7 صفحه)

 

قسمتی از متن:

فهرست مطالب:

شرح حال آزمودنی

نفاشی ترسیم شده

سطح ترسیمی

نحوه ترسیم

سطح محتوای نقاشی و تفسیر روان تحلیل گری

مکانیزم های دفاعی

چگونگی بیان گرایش ها و دفاع های من در ترسیم

تفسیر  نهایی

 

. نحوه ترسیم

ارزشیابی غنا و درجه تکامل نقاشی: ترسیم غنای کافی را ندارد و کودک جزئیات، اعضای بدن، تناسبات بدنی، تزئینات لباس و... را رعایت نکرده است که تا حدودی نشان دهنده طراز تحولی نامتناسب است و بازداری را نشان می دهد.

پویایی ترسیم و تعامل بین اشخاص: ترسیم تا حدودی قالبی و تکراری است (به خصوص ترسیم آدمک ها که همه یک شکل هستند و فاقد جزئیات اند). اما تحرک و پویایی در نقاشی وجود دارد، به این صورت که هر یک از افراد خانواده از هم جدا هستند و هر کدام مشغول انجام کاری هستند.. بنابراین نقاشی راکد و ایستا نیست. اما ارتباط چندانی بین اعضا وجود ندارد. اعضای خانواده با فاصله از هم ترسیم شدند. به خصوص کودک که در کنار برادرش است و تعامل خاصی نیز بین آنها وجود ندارد.

.......

دانلود نمونه انجام شده ازمون ترسیم خانواده (نمونه اول)

دانلود نمونه تفسیر رورشاخ - نمونه انجام شده آزمون رورشاخ (دو نمونه)


دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 3685 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

تعداد صفحات: 30 (دو نمونه)

نوع فایل: WORD

 

فایل هدیه:

کارت های رورشاخ (10 کارت)

راهنمای نمره گذاری و تفسیر رورشاخ بر اساس سیستم اکسنر (55 صفحه)

 

فهرست مطالب نمونه اول:

شرح حال

اجرا و نمره گذاری بر اساس سیستم اکسنر

برگه ثبت پاسخ های آزمون رورشاخ

برگه های نمره گذاری رورشاخ

تفسیر بر اساس سیستم اکسنر:

محل ادراک

تعیین کننده ها

فعالیت سازمانی

محتوا

پاسخ های رایج

نمره های ویژه

بخش مرکزی یا اصلی

بخش اندیشه پردازی

بخش عاطفی

بخش میانجی

بخش پردازش

بخش میان فردی

بخش ادراک خویشتن

شاخص های ویژه

خلاصه تفسیری

 

قسمتی از متن:

تعیین کننده ها

نمره بالا در پاسخ Fخالص(F=16) نشان می دهد یا آزمونی دارای حالت دفاعی شدید و تحت فشار است یا برای کنترل یا به تعویق انداختن عمدی عواطف خود توانایی خوبی از خود نشان می دهد؛بنابراین وجود خالص لزوما به این معنا نیست که هیچ گونه تعارضی وجود ندارد.

تعداد کم پاسخ های C ، CFممکن است نشانگر این باشد که آزمونی سطح خود انگیختگی پایین داشته و پیوسته تظاهرات هیجانی خود را بیش از اندازه بازداری می کند.همچنین پایین بودن تعدادFC نشانگر کنترل ضعیف هیجانی است که ممکن است در روایبط میان فردی تاثیر منفی بر جای بگذارد.

تعداد زوج ها (2) در پروتکل بیمار بربر 8 است که به طور نسبی بالا نمی باشد و تفسیر خاصی را نمی توان مطرح کرد.

فعالیت سازمانی

Zfپایینتر از 9 نشان می دهد آزمونی برای پرداطش اطلاعات کمتر از آنچه مورد نیاز یا مورد انتظار است ،تلاش می کند.

محتوا

تعداد پاسخ های انسانی و حیوانی تقریبا نرمال است و در گروه بزرگسالان بهنجار دیده می شود.

در مجموع در بخش محتوا می توان گفت تنوع کم محتواها نشانگر بازداری و انعطاف ناپذیری ذهنی است.تعداد هر محتوا نکته خاصی را در بر نمی گیرد به جز اینکه و پاسخ محتوایی خون ممکن است نشانگر مشغولیت ذهنی با وضعیت قضایی و جرم نزاع و درگیری و چاقوکشی می باشد.

پاسخ های رایج

با توجه به متوسط تعداد Pدر آزمونی های غیر بیمار و تعدادP برابر 3 در این آزمونی می توان گفت پاسخ های P کم نشانگر ناسازگاری ،ناهمنوایی و نفوذ ناپذیری می باشد،البته در این نتیجه گیری باید محتاطانه عمل نمود وF+%،X+% را در نظر گرفت.

 

 

فهرست مطالب نمونه دوم:

جدول پاسخ های آزمون رورشاخ

تاریخچه شخصی

خلاصه ساختاری:

بخش اصلی

بخش اندیشه پردازی

بخش عاطفی

بخش میانجی گری

بخش پردازش

بخش میان فردی

بخش ادراک خویشتن

تحلیل ساختاری:

محل ادراک

تعیین کننده ها

محتوای پاسخ ها

نسبت ها، درصد ها و اشتقاق ها:

بخش اصلی

بخش اندیشه ورزی

بخش عاطفی

بخش میانجی

بخش پردازش

بخش میان فردی

بخش ادراک خویشتن

خلاصه و نتیجه گیری

دانلود نمونه تفسیر رورشاخ - نمونه انجام شده آزمون رورشاخ (دو نمونه)

دانلود نمونه انجام شده آزمون tat - یک نمونه آزمون tat (نمونه سوم)


نمونه انجام شده آزمون tat - یک نمونه آزمون tat (نمونه سوم)

نمونه تفسیر آزمون tat نمونه تفسیر تست tat

دانلود نمونه انجام شده آزمون tat - یک نمونه آزمون tat (نمونه سوم)

نمونه اجرا شده آزمون tat
دانلود نمونه اجرا شده آزمون tat
نمونه انجام شده آزمون tat
نمونه تفسیر tat
دانلود نمونه آزمون tat
نمونه تفسیر آزمون tat
نمونه تفسیر تست tat
نمونه اجرا شده تست tat
دانلود نمونه اجرا شده تست tat
نمونه ای از تفسیر tat
نمونه ای از تفسیر آزمون tat
یک نمونه آزمون tat
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 309 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

تعداد صفحات: 13

نوع فایل: WORD

 

فهرست مطالب:

مشخصات آزمودنی

شرح حال آزمودنی

اجرای 10 عدد از کارت های TAT (داستان- سطح توصیفی- سطح تفسیری- سطح تشخیصی)

 

قسمتی از متن:

کارت 6GF

داستان:

در این عکس یک پدر و دختر هستند. پدر دارد دختر را مجبور به انجام دادن کاری می کند که او دوست ندارد. شاید او می خواهد مجبورش کند با کسی که خودش می خواهد ازدواج کند.

سطح توصیفی:

دختر جوانی که در اوج جوانی باید تن به خواسته ای بدهد که تمایلی به آن ندارد.

سطح تفسیری:

خانواده هر فردی با مجبور کردن او می توانند مسیر زندگی اش را تغییر دهند و او در آن نقشی ندارد.

سطح تشخیصی:

بیمار نمی تواند تغییری در زندگی اش ایجاد کند و مجبور است تن به خواسته های دیگران بده که خودش تمایلی به انجام آنها ندارد.

دانلود نمونه انجام شده آزمون tat - یک نمونه آزمون tat (نمونه سوم)